შეცვლა …


ძალიან მინდა რამე შევცვალო ჩემს ბლოგზე…

ვიცი არ მყავს მე ბევრი მკითხველი (ცოტაც კი… ერთი ორი ალბათ)…

თვალი,რომ გადავავლე ჩემს პოსტებს მივხვდი,რომ სულ ჩემს პირად ცხოვრებაზე მიწერია… კი ჩემი ბლოგი ეგეთი ხასიათისაა,მაგრამ მინდა რომ პირადული პოსტების გარდა კიდევ რაღაც–რაღაცეები დავწერო…🙂

იმედია,მოვიკრებ გამბედაობას და ჩემს დაწერილ მოთხრობებს თუ ჩანახატებსაც დავწერ…

მგონია,რომ უკეთესი ბლოგი მექნებოდა და უკეთესად დავწერდი აბიტურიენტი,რომ არ ვიყო…  მთელი ჩემი გონება გამოცდებისკენაა მიმართული და ამიტომ ცოტა მიჭირს ალბათ კარგი პოსტების წერა…

მოკლედ პატარა პოსტი გამომივიდა,მაგრამ დღეიდან ვეცდები უფრო ხშირად ვწერო და უფრო მრავალფერივანი რაღაცეები …

ძალიან დიდი მადლობა,ვინც კითხულობთ ჩემს ბლოგს…

…. კიდევ,უბრალოდ ძალიან მიყვარს ეს სიმღერაა…

9 responses to “შეცვლა …

  1. ჰჰჰ მე ძალიან მომწონს შენი ბლოგი, ალბათ რამეს თუ დააამატებ კიდევ უფრო უკეთესი იქნება❤ ძალიან კარგად წერ ))
    პ.ს. მეც მიყვარს ეს სიმღერა ^^

  2. ♥ Cherry ♥ – მ უკვე გითხრა რომ გკითხულობს, მეც ინტენსიურად შემოვდივად და ეჭვი მაქვს რომ კიდევ ბევრი, ასე რომ, მკითხველი ნამდვილად გყავს…
    და ბლოგს რას ერჩი ვერ გავიგე… მესმის ის, რომ პირადი ცხოვრების გარდა სხვა რამეზეც გინდა წერო, მეც მასე ვარ და ზოგჯერ კი ვწერ ხოლმე. შენ ახლა აბიტურიენტი ხარ უფრო მნიშვნელოვანი საქმეები გაქვს, მერე აუცილებლად დაწერ😉

  3. მე მუდამ შენს მკითხველად მიგულე🙂
    მე ესეთი პოსტებიც მომწონს და მიყვარს :*
    ახალ პოსტებს ყოველდღე ველი :*

    • ძალიან დიდი მადლობა… მიხარია,რომ ასე ვთქვათ მკითხულობ :)) მე შეყვარებული ვარ შენს ბლოგზე …

Leave a Reply

