დღე 04 – წერილი ძმას …


ეს იყო ივნისი … ხო,ხო ივნისი,როდესაც გავიგე რომ ძმა ან და უნდა მყოლოდა…
მალე გავიგე,რომ ძმა მეყოლებოდა.. თავიდან საშინლად ვეჭვიანობდი… პატარა ვიყავი…
პირველად,რომ დაგინახე მაშინ მივხვდი,რომ ძალიან მიყვარდი .. უკვე…
ვიცი ხშირად ვჩხუბობთ… თან რაღაც სისულელეზე… მახსოვს,როგორ დამილეწე “მაუსი” 5 წლის,რომ იყავი… შენც გინდოდა კომპიუტერთან დაჯდომა…მე დამპალმა კიდევ 5 წუთითაც არ დაგსვი …
შემდეგ იყო,რომ გიკრძალავდი ჩემს ოთახში შემოსვლა და კიდევ უამრავ რამეს… ბევრჯერ გვითქვამს,რომ ვერ ვიტანდით ერთმანეთს,მაგრამ ეხლა ვხვდები რომ რაც დრო გადის უფრო ახლოს ვართ… უფრო ვუყვებით ერთმანეთს რაღაცეებს და ზოგჯერ რჩევასაც კი ვაძლევთ ერთმანეთს…. მაგრამ მაინც გეტყვი,რომ პატარა ძმის ყოლა არც თუ ისე ადვილია… ძალიან ძნელი გასაძლებია… იმისდა მიუხედავად,რომ მთელ დღეს ჩხუბში ვატარებთ,მინდა გითხრა ის რაც ვიცი,რომ იცი…. ძალიან,ძალიან… უუუზომოდ მიყვარხარ და გაგიმართლა,რომ მყავს ძმა,თან შენნაირი… ყოველთვის მაქვს შენი იმედი ვიცი,რომ ყველაფერში გამიგებ და დამეხმარები….
მიხარია,რომ ამაყობ შენი და რომ ვარ … ეს ჩემთვის არასოდეს გითქვამს,მაგრამ ვიცი რომ ეგრეა…
აღარ გავაგრძენებ იმის წერას,რისი გადმოცემაც სიტყვებით არ შემიძლია…
მიყვარხარ!!

4 responses to “დღე 04 – წერილი ძმას …

  1. მეც მყავს ძმა,ოღონდ უფროსი,მასზე დიდი განძი კი შეუძლებელია მქონდეს, ისაა სუნთქვა, იმედი, სიხარული, მოკლედ ყველა და ყელაფერი ჩემთვის,ასე რომ კიდევ ერთ საერთო გვაქვს, გვყავს ძმები, რომლებიც ძალიან გვიყვარს😀

  2. მეც მყავს უმცროსი ძმა და სულ ვეჩხუბები როცა დაღლილი და რაღაცით ნერვებმოშლილი ვარ😦 მე კიდე სულ ასეთი ვარ თუ სწავლის პერიოდია… :((

    მამაჩემისთვის უთქვამს ერთხელ, მგონი არ ვუყვარვარო :((( გული დამეწვა… იმის მერე ვცდილობ ჩემი გაღიზიანება არ გახდეს სულელური ჩხუბის მიზეზი. მგონი გამომდის კიდეც. ბოლო დროს სულ რაღაცეებს მიყვება და მიხარია🙂
    ძალიან მიყვარს❤

Leave a Reply

