დღე 05 – ჩემი ოცნებები


ნამდვილად არ ვიცი,როგორ უნდა მივწერო წერილი ჩემს ოცნებებს… ამიტომ გადავწყვიტე დავწერო ის ოცნებები,რომელიც არ ამისრულდება …

ძალიან მინდა ვსწავლობდე Yale–ში ...

ძალიან მინდა ვსწავლობდე Yale–ში ...

 

 

მინდა ვცხოვრობდე აქ

მინდა ვცხოვრობდე აქ

მყავდეს აი ესეთი ქმარი...(ან თვითონ ეს:)

მყავდეს აი ესეთი ქმარი...(ან თვითონ ეს:)

და ვმუშაობდე აი აქ...

და ვმუშაობდე აი აქ...

მეცინება უბრალოდ აი ასეთ რამეებზე,რომ ვოცნებობ … მაგრამ რა ვქნა ეს არის ჩემი ოცნება… ისეთი ოცნება,რომელიც ვიცი რომ არ ასრულდება,მაგრამ მსიამოვნებს ამ ყველაფრის წარმოდგენა🙂

7 responses to “დღე 05 – ჩემი ოცნებები

  1. მეც მინდა ასეთი სახლიიი❤ ბიჭი დიდად არ მომწონს😛 დამითმია😀
    აუსრულებელი რატოა იქნებ და აგიხდეს მთავარია მონდომება😉

  2. ისე კარგი გემოვნება გქონია,რა გინდა?😀 მეც მინდა ასეთი სახლი,განათლება, მაგრამ ბიჭზე რა გითხრა, მხოლოდ იმიტომ რომ მე მაინც Robbie Williams-ის ფანი ვარ😀

  3. ბიჭი ყველამ დამიწუნა :)) მიხარია კიდეც,მხოლოდ ჩემიაააააა …

Leave a Reply

