დღე 06 – წერილი უცნობს


ამ წერილს ვუწერ ადამიანს,რომელიც ჩემს წინა სახლში ცხოვრობს და გამუდმებით მიყურებს,როდესაც აივანზე ვეწევი ან ფანჯრის რაფაზე ვმეცადინეობ/ვკითხულობ ან კიდევ რამეს ვაკეთებ ფანჯარასთან/აივანზე … ნუ გეგონებათ,რომ ეს ადამიანი არის ახალგაზრდა ბიჭი … ეს არის დაახლოებით 30–35 წლის კაცი,რომელიც გამუდმებით მიყურებს და მიცინის…ზოგჯერ თვალსაც მიკრავს🙂
მინდა გითხრა,რომ ძალიან მაშინებ შენი ეგეთი საქციელით… ამასთან ერთად ნერვები მეშლება,რომ აკვირდები ჩემს ყოველ ნაბიჯს,რომელსაც ხედავ … მომბეზრდა ქუჩაში შენგან მალვა … აღარ შემიძლია ეგრე ცხოვრება,როდესაც ვიცი რომ  მიყურებ,არადა უნდა მეგონოს წესით,რომ სულ მარტო ვარ,მაგრამ არა !! როდესაც არ უნდა გამოვიხედო,სულ აივანზე ხარ ან ეწევი ან უბრალოდ დგახარ ან კიდევ რავიცი მე რას არ შვები … ზოგჯერ მგონია,რომ ამაზრზენი პიროვნება ხარ … ზოგჯერ კი არ დაგიმალავ და ძალიან მომწონხარ… მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს,რომ მსიამვნებს შენი ეგეთი საქციელი … ბევრჯერ მომდომებია,რომ მოვსულიყავი და რაღაც საშინელებები მეთქვა,მაგრამ რაღაც მაჩერებს.. რა არ ვიცი … არ ვიცი უბრალოდ რა ვიფიქრო … მოგწონვარ?? – თუ ეგრეა მაშინ მინდა გითხრა,რომ მამად მეკუთვნი .. პატარა ვარ სულ რაღაც 18 წლის,შენ კიდევ მართალია არ გეტყობა,მაგრამ ვიცი რომ 30 წელს გადააბიჯე … ამიტომ გთხოვ,რომ დამანებო თავი და შენს თავს მიხედო … მაგრამ რატომ ვიკავებ თავს,რომ ეს ყველაფერი გითხრა?? უბრალოდ მოვიდე და გითხრა?? …… ისედაც საშინელ გაურკვევლობაში ვარ და შენ კიდევ მიმატებ პრობლემებს …

პ.ს. იქნებ მომწონხარ ?? და არ ვუტყდები ჩემს თავს ?? მაგრამ ეგრეც რომ იყოს მაინც მინდა,რომ თავი დამანებო !!!!!!!!!!!!

6 responses to “დღე 06 – წერილი უცნობს

  1. ვაიმე გამეცინა :)))
    ვინმე მანიაკი არ იყოს😀, მაგრამ ერთი წლის წინეგეთი მანიაკი მე ვიყავი, ჩემს წინ ბინაში ისეთი ბიჭი ცხოვრობდა ჩასაფრებული ველოდებოდი ხოლმე😀

  2. 🙂 ანუ მარტო მე არ ვარ ეგრე ….. გიჯია ვიღაც,მაგრამ მომწონს მაინც რაღაცით …

  3. Pingback: დღე 19 – წერილი ადამიანს,რომელმაც თავი მომაბეზრა « Just Smile·

  4. უბრალოდ ქუჩაში მოსიარულემ რომ ამათვარიელ-ჩამათვარიელოს პანიკებში ჩავვარდები, და ასეთი რამ თუ მოხდება ჩემს თავს, აი, მაშინ ნამდვილად გადავირევი..
    სასტიკად მეშინია მანიაკების და ბანჯგვლიანი ბიძიების.. : ს

Leave a Reply

