მე ….


მე ზაფხულის შემგედ … სურათებით🙂


 

 

რაღაც მომაწვა,არ ვიცი რატომ დავწერე ეს პოსტი … ისევ შემომაწვა ძველი განცდები …
ალბათ 14 რიცხვის ბრალია… პირველი ვალენტინობა იქნება,რომელსაც მარტო გავატარებ… არა,მარტო არა … წიგნებთან ერთად … როგორ მინდა დამირეკო მაინც და მომილოცო … ისედაც 1 თვეა,რაც ნორმალურად არ გვილაპარაკია .. ნუ yahoo–ს არ ვთვლი … მაგრამ ვიცი,რომ არ დარეკავ …
მე კი მინდა,რომ მოგილოცო და გითხრა – სიგიჯემდე მიყვარხარ და მენატრები

ეს კი ისე,უბრალოდ “ჩვენი სიმღერა”

პ.ს. რატომ არის “ჩვენი” არ ვიცი🙂


6 responses to “მე ….

    • მე დავურეკავ შენს მაგივრად იცოდე😀 ცადე დაურეკე❤ ცუდს ხომ არაფერს აკეთებ

  1. ზუსტად ეგეთი ვალენტინობა მქონდა შარშან, წიგნებთან ერთად :))
    წელს უკვე მშვენიერრი🙂
    პ.ს ეგ სიმღერა მეც მიყვარს :

Leave a Reply

