დღე 18 – წერილი ადამიანს,რომელიც მინდა რომ ვიყო


ესე არავინ არ მინდა,რომ ვიყო … მომწონს როგორიც ვარ …

ნუ რაღაცეებს შევცვლიდი … უფრო ჩემს ხასითში …
რომ შემეძლოს ვიქნებოდი ასეთი:

1. არ ვაპატიებდი ყველას ასე ადვილად
2. ვიქნებოდი უფრო მტკიცე
3. არ დავაჩაგვრინებდი არავის თავს …
4. ყველაფერი “ფეხებზე მეკიდებოდა” (ის რაც არ მინდა,რომ განვიცადო)
5. არავის მივცემდი უფლებას,რომ გული ეტკინა ჩემთვის
6. არ მივცემდი უფლებას,რომ ჩემი გრძნობებით ეთამაშათ
7. ვინც კი ჩემზე ცუდს იტყოდა (უფროსებს ეხებათ) საშინლად ვეჩხუბებოდი … დავივიწყებდი ვინ დიდია და ვინ პატარა
8. აღარ ვიქნებოდი ისეთი ზარმაცი,როგორიც ვარ…
9. ვეცდებოდი,რომ ყველაფერი ისე ყოფილიყო,როგორც მე მომენდებოდა და უკან  არასოდეს დავიხევდი …
10. ამ ყველაფერს შევასრულებდი !!

4 responses to “დღე 18 – წერილი ადამიანს,რომელიც მინდა რომ ვიყო

  1. და შენ შეგიძლია შეასრულო ყოველივე ეს საყვარელო!!:*

Leave a Reply

