დღე 19 – წერილი ადამიანს,რომელმაც თავი მომაბეზრა


ამ ადამიანზე მეწერა უკვე აქ … მაგრამ კიდევ მინდა დავწერო..
ეს კი იმან გამოიწვია,რომ 1 კვირის წინ დედაჩემმა მომცა წერილი… ნამდვილი წერილი … ფოსტალიონმა მოიტანა … (ძალიან გამიკვირდა,არასოდეს მომსვლია წერილი,ასეთი სახით)
ამ წერილში კი ეწერა :

შენ მე არ მიცნობ,არ იცი ვინ ვარ.მაგრამ მე შენზე ყველაფერი ვიცი. ისიც ვიცი ყველაზე მეტად რა გაინტერესებს ამ სასტიკ ცხოვრებაში. არ მესმის საიდან გაქვს ამდენი ენერგია და კარგი განწყობა,რომ არ გბეზრდება ცხოვრება! ერთი კითხვა მინდა დაგისვა,რა ხდება სიკვდილის შემდეგ? რატომ არის ცხოვრება ასეთი ორპირი? რატომ გვეთამაშება ? ჩემს თავს ვუსვამ კითხვას,რატომ გეკითხები ამას შენ? ჯერ ხომ ბავშვი ხარ. იცოდე!! ცხოვრება სასტიკია და გაგთელავს. მაგრამ მე ამას არ დავუშვებ და დაგიცავ !!


აი ეს ეწერა… საიდან უნდა ვიცოდე მე რა ხდება სიკვდილის შემდეგ??? ან რატომ არის ცხოვრება ორპირი ??

ზუსტად არ ვიცი ვინ დებილმა მომწერა ეს,მაგრამ ეჭვი,რავი,იმ კაცზე მაქვს … შეიძლება ვცდები და ვინმე ჩემი დებილი მეგობარი გამეხუმრა…

მაგრამ თუ ის არის ვინც მე მგონია,მინდა ვუთხრა,რომ თავი მომაბეზრა უკვე …..

4 responses to “დღე 19 – წერილი ადამიანს,რომელმაც თავი მომაბეზრა

  1. თუ ნაცნობია ვინმე, ცუდი ხუმრობა მოუფიქრებია…
    და თუ მართლა უცნობი ადამიანია მაშინ საერთოდ რა შუაშია და ასეთ შეკითხვებს რატომ სვამს?!.
    ჰმ…
    მე შემეშინდებოდა😀 ისეთი მშიშარა ვარ ტელეფონზეც თუ ვინმე უხო მირეკავს ლამის გული წამივიდეს😀
    შენ არ შეგეშინდეს :*

  2. არა არ მეშინია ,მაგრამ სასიამოვნო არაა .. ნერვები მეშლება

  3. მე შემეშინდა😀
    ვინმემ რომ ასეთი წერილი მომწეროს გავგიჯდები, ისეთი “პანიკიორშა” ვარ :))))

Leave a Reply

