დღე 25 – წერილი ადამიანს.რომელსაც ცხოვრებაში რთული პერიოდი აქვს


ვიცი ეხლა,როგორი რთული პერიოდი გაქვს… მართალია არ აღიარებ,მაგრამ მე ხომ ვიცი … ვიცი,რადგან მეც გადავიტანე თითქმის იგივე ცოტა ხნის წინ …
მინდა გითხრა,რომ ყოველთვის შეგიძლია ჩემი იმედი გქონდეს,ყველაფერში…
დაგეხმარები ყველანაირად …
მახსოვს ერთ–ერთი ჩხუბის შემდეგ,დამირეკე და მითხარი,რომ გჭირდებოდი,არა როგორც შენი შეყვარებულის დაქალი,არამედ შენი მეგობარი…
იმ დღეს მივხვდი,რომ ჩემთვის ძალიან ძვირფასი ხარ და პირიქით….
მივხვდი,რომ იმ დღის შემდეგ შენ ჩემი მეგობარი იყავი და არა მხოლოდ ჩემი დაქალის შეყვარებული …
უკვე 1 წელია ვმეგობრობთ და ჩემი ხარ … ანუ ჩემი ცხოვრების ნაწილი…
ჩემი ერთ–ერთი საუკეთესო მეგობარი ხარ…
ზოგი ამბობს,რომ არ არსებობს გოგოს და ბიჭის მეგობრობა,მაგრამ მე ამის აღარ მჯერა… ამის მიზეზი კი შენ ხარ… შენ მიმახვედრე,რომ არსებობს…

ძალიან მიყვარხარ და მინდა,რომ ეს ყველაფერი დაივიწყო და გახდე ისევ ისეთი,როგორიც იყავი …

2 responses to “დღე 25 – წერილი ადამიანს.რომელსაც ცხოვრებაში რთული პერიოდი აქვს

Leave a Reply

