დღე 28 – წერილი ადამიანს,რომელმაც ჩემი ცხოვრება შეცვალა


სანამ შენ გაჩნდებოდი ვიყავი საშინლად ეგოისტი…
შენი გაჩენის შემდეგ კი სულ შევიცვალე..
მივხვდი,რომ ჩემს გარდა სხვებიც არსებობენ და მათაც უნდა გავუწიო ანგარიში…

ვიცი ზოგჯერ გგონია,რომ ვერ გიტან და მირჩევნია,რომ საერთოდ არ გაჩენილიყავი… ეს ბევრჯერ გითქვამს… მაგრამ არ არის ეგრე… და იცი ეს შენ..!!
თავიდან არ იყო ადვილი იმასთან შეგუება,რომ პატარა ძმა მყავდა… თან მეც პატარა ვიყავი მაშინ…
შენ ჩემი ცხოვრება საფუძვლიანად შეცვალე…
მართალია კონკრეტულად ვერ გეტყვი რა შეიცვალა,მაგრამ შეიცვალა…
აღარ ვფიქრობ მხოლოდ ჩემს თავზე და სხვებსაც ვუწევ ანგარიშს… ადრე კი რაც მე მინდოდა იმას ვაწვებოდი და სხვა არ მაინტერესებდა…
ამისთვის დიდი მადლობა… უკეთესობისკენ შემცვალა შენმა დაბადებამ…
მიხარია,რომ მყავხარ და ყველაფერში მაქვს შენი იმედი…

აღარ ვიცი რა გითხრა კიდევ …
ამ გრძნობის სიტყვებით გადმოტანა ძალიან ძნელია ჩემთვის…

მიყვარხარ და ვამაყობ,რომ ჩემი ძმა ხარ….

3 responses to “დღე 28 – წერილი ადამიანს,რომელმაც ჩემი ცხოვრება შეცვალა

  1. რა კარგია ასეთი ადამიანები რომ არსებობენ❤ ჩემმა უმცროსმა ძმამაც ბევრი რამ შეცვალა ჩემში, სასიკეთოდ რა თქმა უნდა.

  2. რა კარგია მასეთი ადამიანების შეხვედრა ცხოვრების გზაზე :))

Leave a Reply

