Friends with Benefits…


გუშინ საშინელი დღე მქონდა…
უნარები მქონა დილის 11 საათზე… ოღონდ რატომ არ ვიცი,როცა სულ 7–ზე მაქვს ხოლმე… ეგ არაფერი…
დილით რომ გავიღვიძე საშინლად წვიმდა… და ესე გაგრძელდა მთელი დღე….
მოკლედ ვიყავი ამ უნარებზე… ბაჩო არ მოვიდა და ამიტომ ვიჯექი მარტო და ვწერდი ტესტს… ისე მინდოდა წასვლა,რომ ბოლო ტექსტი არ დავწერე და გამოვიქეცი ადრე…
სახლში რომ მივედი ჩემები არ იყვნენ და საჭმლის გაკეთება მე მიმიწია,ჩემთვის….

საღამოს მე და ანანო თიკოსთან ვიყავით,როცა ბიჭებმა გადვირეკეს და ნიკუშასთან წავედით… ძალიან მიხაროდა,რადგან ვგრძნობ რომ მჭირდება ვიღაც ვინც ჩამეხუტება,მეტყვის თუ როგორ ვჭირდები და ა.შ … ნიკუშასთან კი მეგულებოდა ესეთი ადამიანი… ნუ არ მომწონს და ბოლომდე არ ვარ დარწმუნებული,რომ იმას მოვწონვარ…მაგრამ რაღაც ისეთი ურთიერთობა გვაქვს “თავისუფალი” … ეს კი რაში გადაიზრდებოდა არ ვიცოდი და გუშინდლამდე იმედი მქონდა,რომ რამეში სერიოზულში  გადაიზრდებოდა ეს  ჩვენი “მეგობრებიპრივილეგიებით” სტატუსი … მაგრამ ამაშიც არ გამიმართლა…
მოკლედ რა მოხდა….
მივედი გაბადრული იმის იმედით,რომ რამე მოხდებოდა და აღარ ვიქნებოდით “მეგობრებიპრივილეგიებით” ….. მაგრააამ….
რატომ არ ვიცოდი,რომ მიშკას მეგობარი იყო?????????
ოთახში რომ შევედი,სადაც ბავშვები ისხდნენ…. ელდა მეცააა…..!!!
სად ჩემი ბიჭები და სად მიშკა????? – გავიფიქრე მაშინვე – ჯანდაბაააააააააააააააააააა !!!!! <<< აი პირველი რეაქციააა და გაოცებული სახე,რომელიც ყველამ დაინახა….
5 წუთში კი უკვე გავიგე,რომ უკვე დიდი ხანია მეგობრობენ,ეს ჩემი ბიჭი და ჩემი ყოფილი  ბიჭი…….
ვერ წარმოიდგენთ რა დამემართა ეს რომ გავიგე….
თან არ მინდა მიშკამ გაიგოს რა ურთიერთობა მაქვს იკასთან ….
მაინც მაქვს იმედი,რომ შეიძლება შევრიგდეთ და არ მინდა ამან ყველაფერი გააფუჭოს… თან ამ დებილის ხასიათი რომ ვიციიი ….
ისიც არის რომ სულ ხომ არ ვიფიქრებ მიშკაზე…. წინ ხომ უნდა ვიარო და სხვა ბიჭებიც ხომ არიან… თან ბევრი მყავს უკვე შერჩეული🙂
მაგრამ იკასთან მორჩა ყველაფერი იმის მერე რაც  გავიგე ვინ ყოფილა მიშკასი ….

მოკლედ ისევ არ გამიმართლა….
არ მინდა ეწყინოს…. რომელიმეს…. ამიტომ ჯობია შევეშვა იკას და უკვე აღარც “მეგობრებიპრივილეგიებით” აღარ ვიქნებით,როგორც არ უნდა მინდოდეს….
ეჰ…. მიშკა,მიშკაააა….!!!
იმის მერე რაც დავშორდით რამდენი ბიჭი გამოჩნდა  და ყველა მიშკას გამო არ შემოვუშვი ჩემს ცხოვრებაში… და უკვე ვის შემოშვებასაც ვაპირებდი ამის ძმაკაცი აღმოჩნდა….

!!!!!!!!!!!!

ნუ რაც ვიზამ… ისევ ვაგრძელებ წინ სიარულს და თუ მიშკა არა,იმედია გამოჩნდება ვინმე … და საერთოდ არანაირი კავშირი არ ექნება მიშკასთან….  ♥♥

2 responses to “Friends with Benefits…

  1. ზუსტად ასე ვარ მეც😦 მჭირდება ვინმე ვინც მაგრძობინებს რომ ვინმესთვის მართლა მნიშვნელოვანი ვარ.. კი გამოჩნდა ბევრი მაგრამ იმდენად მაგონებენ ჩემს ყოფილს რომ მათთან ურთიერთობა უბრალოდ არ შემიძლია.. რთულია ძალიან რთული..

  2. მესმის შენი … მართლა ძალიან რთულია …
    მეც ძალიან მიჭირს,მაგრამ ძალიან კარგად გაქვს გაცნობიერებული,რომ წინ უნდა ვიარო … ვერ დაველოდები მე მიშკას სანამ რამეს გადაწყვეტს … ამიტომ მინდა ვინმე ვინც დამავიწყებს მიშკას ….

Leave a Reply

