___


რამდენი ხანია არ დამიწერია…
ძაააალინ ბევრი რამ მოხდა ამ დღეებში….
მაგრამ რა თქმა უნდა ძალიან ცოტა კარგი….

ესეიგი რა ხდება…
ბიჭებს გონიათ,რომ მე რეზი მომწონს …. ( ელენეს ყოფილი,რომელთანაც უკვე 2 წელია ვმეგობრობ)
მაგრამ ეს არ არის ეგრე !!!!!!!!!
კიდევ უარესი….
გუშინ გამომიცხედეს რომ მე კი არა იმას მოვწონვარ…
ყველაფერი ამერია  თავში… რა ხდება არ ვიცი…. ისე ცუდად ვარ,რომ ვერც წარმოიდგენთ…. ელენესთან ძალიან დამნაშავედ ვგრძნობ თავს… მიუხედავად იმისა,რომ არ მომწონს რეზი…. რავი ელენე მეუბნება არ მჯერაოო,მაგრამ რავიცი …. ეჰჰჰ !!!

კიდევ რა ხდება???
თანდათან ვგრძნობ რომ ისევ ძველი სოფო ვხდები… და ეს ძალიან არ მინდააა….
მიზეზიც კი ვიციიი… მაგრამ არ ვაღიარებ ამას ჩემს თავთან და არც აქ დავწერ ამიტომ….

ბევრჯერ მიფიქრია დავწერ პოსტს იმაზე თუ როგორი ვიყავი ადრე–მეთქი მაგრამ რატომღაც ვერ ვწერ…
მემგონი ისეთს როგორიც ახლა ვარ მიცნობთ უკვე….
ზოგჯერ მინდა რომ იცოდეთ (ვინც ჩემს ბლოგს კითხულობთ) როგორი ვიყავი ადრე …. სადღაც 3 წლის წინ…
არ ვიცი ალბათ გავბედავ და დავწერ…
მართალია,შეიძლება არც ისე ცუდი ვიყავი,მაგრამ ჩემი წარსულით არ ვამაყობ…!!

ნუ იმასაც დავწერ,რომ მიშკასთან ახალი არაფერი არ არის… ისევ ისეა ყველაფერი… ვართ ვითომ მეგობრები და ასე…
როგორ მინდა შეიცვალოს ყველაფერი,მაგრამ………………………………

დღეს სიყვარულის დღეა……

მე კიდევ ვინც ყველაზე მეტად მინდოდა,რომ მოელოცა იმან არ მომილოცა… სამაგიეროდ სხვებმა ამიკლეს….

ერთ–ერთი კი არის 32 წლის კაცი,რომელსაც ჩემთან რომანის გაბმა უნდა…. აიიი ზუსტად ასე მითხრა დღეს….
გიჟიააა….. გეთანხმებით….🙂

კიდევ რავიცი….
მეტი ისეთი არაფერი…
მემგონი ყველაფერი მოგიყევით მოკლედ….

მაინც გადავწყვიტე დავწერო პოსტი თუ როგორი ვიყავი 3 წლის წინ….
ვნახოთ როგორ მოგეწონებათ/არ მოგეწონებათ ძველი სოფო ….

მე მაინც მეყვარებით …..

2 responses to “___

  1. იცი რა სოფ? აუცილებლად დაწერე :**
    ჩვეც მინც გვეყვარები❤

Leave a Reply

