8 რამ,რაც ჩემს შესახებ არ იცით…


1. მჯერა ჰოროსკოპის, ბედისწერის, “ვეძმების” და მოკლედ ასეთი რაღაცეების….
2. ძალიან მეშინია ობობებისა და სიბნელის…
3. ვგიჟდებიიი,მეკეტება სერიალებზე….
4. 2 წელი ვცხოვრობდი კიევში…
5. ვარ ძალიან ემოციური,სპონტანური და იმპულსური…..
6. ვერ ვიტან ვინმე ჩემზე ნაწყენი რომ არის… და რავიცი შეიძლება ამიტომაც მე ყველას ყველაფერს მალე და ადვილად ვპატიობ… ყველას ვაძლევ მეორე შანსს….
7. არასოდეს მიღალატია…!!! მაშინაც კი,როდესაც ერთდროულად 2 ბიჭი მყავდა,მათ იცოდნენ ამის შესახებ და ამიტომ არ ვთვლი ამას ღალატად… და ბიჭისთვის თუ არა,მეგობრისთვის ნამდვილად არ მიღალატია…
8. არ ვყოფილვარ შეყვარებული… ნუ მეგონა ხოლმე უფრო,რომ ვიყავი შეყვარებული,მაგრამ ეხლა რომ ვიხსებენ….. არა,არა ნამდვილად არ მყვარებია არავინ… (მიშკა??? მიშკა საერთოდ სულ სხვა თემაა:)))))

რაც გამახსენდა ის დავწერე….
მეტს კი ჩემი მომევალი პოსტებიდან გაიგებთ….

მიყვარხართ….

3 responses to “8 რამ,რაც ჩემს შესახებ არ იცით…

  1. ნამეტანი კოსმოპოლიტი ბიჭები ყოფილან ისინი🙂 ან ქართველები არ იყვნენ.. :)))❤ მიყვარს უკრაინა ძალიან, რამდენიმე მეგობარიც მყავს იქით.. ძალიან თბილი ხალხია

Leave a Reply

