Who The Fuck Are You?!


დღეს მიშკას შეყვარებულმა დამირეკა და ისტერიკები გამიმართა….
მე კიდევ ისე გამიკვირდა,რომ ენა ჩამივარდა და ნორმალურად ვერც დაველაპარაკე…
გაუგია გუშინ რომ ვნახე და რა თქმა უნდა ამაშიც მე ვიყავი დამნაშავე…. არადა მე არ გამომიჩენია ინიციატივა…. და რა უნდოდა ჩემგან არ ვიცი…
ის კიდე დეგენერატი,იდიოტი გამოშტერებული !!!!! გვერძე ედგა რომ დამირეკა იმ გოგომ და საერთოდ არაფერი არ უთხრა….
ისეთი გაბრაზებული ვარ რომ რავიციიი !!!!!
დეგენერატები ორივე….
მესმის რომ მეც ვარ დამნაშავე… ბოლოს და ბოლოს მათ შორის  ჩავდექი,მაგრამ არ შეიძლება ყველაფერი მე დამაბრალო და მიშკა კიდევ ანგელოზი გამოიყვანო….
თურმე სულ მე ვურეკავ,ვწერ და ერთი სიტყვით ვეტენები…. იმას კიდევ მხოლოდ ის უყვარს…. ( ეს იმ გოგოს სიტყვებია)
როგორ გავბრაზდი თქვენ ხომ ვერ წარმოიდგენთ….
არა,იმ გოგოზე არ გავბრაზებულვარ…. პირიქით შემეცოდა…. უთავმოყვარეოა და თავი ძალიან ძალიან დაიმცირა ჩემთან….
აი,მიშკაზე კი საშინლად გაბრაზებული ვარ… არ ვიცი საერთოდ ნორმალურად კიდევ დაველაპარაკები თუ არა… (მაგრამ ვის ვატყუებ)
ამით იმ გოგომ კი არა მიშკამ მომაყენა შეურაცხყოფა…
მიშკას იმის “ტრაკიც” კი არ აქვს რომ სიმართლე უთხრას… ის რაც მართლა მოხდა და არა ის საოცრებები რეებიც მოუყვა ადრე… იმ გოგომ სიმართლე რომ იცოდეს არამგონია ისევ მე ვეგონო ყველაფერში დამნაშავე….
იდიოტი…. !!!!
იმაზეც გავბრაზდი,რომ ამ ყველაფრის შემდეგ არ დამირეკა…მეგონა რომ ბოდიშს მაინც მომიხდიდა ან რამე ამის მსგავსი….ძალიან მეწყინა და გავბრაზდი….
რატომღაც ისეთი შეგრძნება დამეუფლა ამ გოგოს დარეკვით,რომ მიშკას ჩემი გრძნობები ფეხებზე კიდია და მხოლოდ იმაზე დარდობს….
ხოდა თუ მართლა ეგრეა და ფეხებზე კიდია მე რას ვგრძნობ და გუშინ მთელი დღე როგორ ვიყავი,მაშინ მეც ფეხებზე მკიდია….
ერთი კი ნამდვილად ვიცი…. იმ გოგოს ჩემთან ეგეთ ლაპარაკს არ შევარჩენ…. !!!!!
მეტი არ მინდა კიდევ დამირეკოს,დამემუქროს და კიდევ ათასი სისულელე მითხრას….. თორემ მერე მე ვიცი,რასაც ვიზამ !!!

ვინ მიგდია ერთი,რომ მირეკავს და მემუქრება… ან რომ მკარნახობს ვის დავურეკო და ვის არა…!!!!!
ეხლა ღირსია,რომ ყოველდღე ვურეკო და ის გავაკეთო,რაც მემგონი დიდი ხნის წინ უნდა გამეკეთებინა….
მომინდომა აქ ისტერიკების გამართვა…. ვინ მიგნია...!!!
ჯერ არ ვყოფილვარ ესეთი გავრაზებული…. არა,ვყოფილვარ,მაგრამ…..
ნუ რა მნიშვნელობა აქვს….
დამაცადოს….!!!! მე ვანახებ მაგას ვინ არი შემეტენე…
როგორ მინდა სიმართლე მოვუყვე,მაგრამ მიშკას გამო ვიკავებ თავს….
მაგრამ ძმას ვფიცავარ,ერთხელ თუ კიდევ დამირეკა…. ჩემს თავზე პასუხს არ ვაგებ და ძალიან ძალიან მაგრად ვატკენ გულს…!!!!!!!!!!!!!!!
ზოგჯერ როგორ მიყვარს,როცა ვიცი ადამიანის სუსტი წერტილი,მაგრამ არ ვიყენებ ხოლმე ამას….
ეხლა კი სულ სხვა შემთხვევაა…
ვაიმეეეეეე,საშინლად გაბრაზებული ვარ !!!!!!!!!!!
ამას არ შევარჩენ….!!!!

თქვენ კი გილოცავთ ამ ბრწყინვალე დღესასწაულს…. სულ სულ ყველაფერი აგსრულებოდეთ…. სულ ბედნიერები ყოფილიყავით….
ქრისტე აღსდგა….

მიყვარხართ….

17 responses to “Who The Fuck Are You?!

  1. მიშკას გამო თავს იკავებ?
    სულ რამდენიმე პოსტი მაქვს წაკითხული მაგ ბიჭზე და დამიჯერე რაც წავიკითხე იმის მიხედვით თუ ვიმსჯელებთ, შენი ნერვების და თავგანწირვის ღირსი არ არის. ჯობია არც იმ გოგოს აყვე და იმის დონემდე არ დაეშვა. აგრძნობინე რომ შენ შენს სიმაღლეზე ხარ და იმის მოწერილი სმს–ები შეინახე ხოლმე, რა იცი რაში გამოგადგეს :))))))

  2. ჯერჯერობით არ ვაპირებ აყოლას,მაგრამ კიდევ ერთხელ თუ დამირეკა არ ვიცი რას ვიზამ….
    მიშკამ კიდე დღეს დამირეკა და მთხოვა მნახეო,მინდა აგიხსნა რაღაცო და თუ კიდევ დარჩა ასახსნელი რამე არ ვიცი… :))

  3. eseti daskvna gamovitane (chemi azria ra): mishkas ukvarxar shen, magram im gogos ver ishorebs tavidan, ar unda rom guli atkinos da dashordes.

    is idiotka naxe ra dgeshia

  4. მომენატრე😦
    ქრისტე აღსდგა!!!
    პოსტი შესანისნავი და მეც მგონია რომ იმ გოგოს ვერ იცილებს უბრალოდ თავიდან😐

  5. მეც ძალიან მომენატრე…. და ნუ იკარგები ხოლმეეე…
    ჭეშმარიტად…!

  6. თიქმოს ჩემი დაწერილია ახლა შენუი ამბავი მთალად არ ვიცი, მაგრამ აი ერთი კვირის წინ მეც მქნდა მასეტი შემთხვევა…. და მეც მასეთივე გამწარებული ვიყავი… იმ გოგომ თუ დაგირეკა ეს მიშკას ბრალია…. შეიძლება შენც ხარ დამნაშავე და ბიჭიც მაგრამ ეს ერთმანეთსი უდნა გაარვკიოთ და მიშკა ცალკე იმ გოგოსთან. “ზოგჯერ როგორ მიყვარს,როცა ვიცი ადამიანის სუსტი წერტილი,მაგრამ არ ვიყენებ ხოლმე ამას….” >>>> აუუ მეც ამსე ვარ😦 ….

  7. ხო მეც მიშკას უფრო ვადანაშაულებ,ვიდრე იმ გოგოს… უბრალოდ ვფიქრობ,რომ არ უნდა დაერეკა და თავი არ უნდა დაემცირებინა ჩემთან…

  8. ჩემს შეყვარებულს (რომელსაც შენც იცნობ) მარტო იმიტომ დავშორდი, რომ ყოფილ შეყვარებულთან რაღაც პონტები ქონდა…
    იმ გოგოსთან არც დამირეკავს და არაფერი, მაგრამ გამწარებული ვარ, რადგან ბიჭს რომელსაც შეყვარებული ყავს და გიყვარს არ უნდა ეკონტაქტო უბრალოდ.. და მის არჩევანს პატივი უნდა სცე.
    ცუდად არ მითქვამს.. უბრალოდ ისე ვარ გამწარებული, რომ ეს პოსტი ძალიან არ მესიამოვნა …

  9. მესმის შენი…
    ნამდვილად არ ვიცი შენს შემთხვევაში როგორ ან რა მოხდა,მაგრამ ჩემი სიტუაცია საერთოდ განსხვავდება…
    მე მიშკასთვის არ ვარ ერთო მორიგი გოგო,რომელთანაც 2 თვე იქნება და მერე საერთოდ აღარ გაახსენდება… ჩვენ შეიძლება ითქვას,რომ ბავშვობიდან თუ არა 14 წლიდან გვაქვს ესეთი არეული ურთიერთობა და ამიტომ ცოტა ძნელია ჩემს სიტუაციაში გარკვევა… თან ყველაფერს არ ვწერ და მაგიტომაც…

    შენი კიდევ ძალიან კარგად მესმის… ძალიან მტკივნეულია როცა იგებ,რომ შენს შეყვარებულს სხვა გოგოსთან აქვს ურთიერთობა…

    იმედია აპატიებ და შეურიგდები … ( თუ უკვე არ შერიგდით…)

    • იმას მესამე წელია ეგეთი ურთიერთობა აქვს იმ გოგოსთან, მაგრამ იმას არ ნიშნავს რომ ჩემთან ყოფნისას შეუძლია ის გოგო ყავდეს..
      არ ვაპატიებ და არც შევურიგდები…

  10. მე ვერ გეტყვი ვერაფერს…. არ ვიცი საერთოდ რა მოხდა თქვენ შორის,მაგრამ ერთი ვიცი,რომ ჩემი და შენი სიტუაცია განსხვავდება და ამიტომ ნუ იშლი ნერვებს უარესად ( თუ ჩემმა პოსტმა გაგაღიზიანა)…
    მართალია არ გიცნობ,მაგრამ მიმაჩნია,რომ არ იმსახურებს ხმიოს გამო ნერვები იშალო და ინერვიულო…
    ეცადე აღარ იფიქრო და დროც თავისას იზამს…

  11. იმ გოგოსი არ მესმის სიმართლე გითხრა რომ მცოდნოდა ჩემს შეყვარებულს ყოფილთან კი არა სულ სხვასთან ჰქონდა ურთიერთობა რაც არ უნდა მყვარებოდა დავშორდებოდი🙂 არც იმ გოგოს დავურეკვადი და არც არაფერი ჩემთვის მშვიდობიანად დავასრულებდი ურთიერთობას🙂

  12. მეც თითქმის ეგრე ვფიქრობ…
    რაც არ უნდა მომხდარიყო არ დავურეკავდი მე არცერთ გოგოს ( ეგეთ სიტუაციაში )

Leave a Reply

