ბედნიერი 4 დღე …


რა კარგი ყოფილა უსაქმურობა ….
პარასკევის მერე არცერთი გაკვეთილი არ მქონია… და ხუთშაბათამდე არც მექნება….
ნუ სამეცადინო მაქვს,მაგრამ ეგ არაფერი… არ მეზარება…
მთელი დღე არ ვარ ხოლმე სახლში და ძალიან გახარებული ვარ ამით ….
დღესაც ბავშვები ნანუკასთან ვიყავით…. ცოტა დავლიეთ კიდეც… ხვალ კიდე ჩემთან მოდიან…. მიხარიააა…
მიშკამაც დამირეკა საქმე მაქვსო,მაგრამ საშინლად უხეშად ველაპარაკე და არ ვნახე… ვამაყობ ჩემი თავით….

ოთხშაბათიდან ისევ მეწყება წამება….
მე და სალომემ მათემატიკა და ქართული უნდა ვიმეცადინოთ…. ძალიან მეზარება,მაგრამ სხვა გზა არ არის….
მათემატიკაში ძალიან ბევრი მაქვს დასაწერი … ტრიგონომეტრიის 50 მაგალითი…. და კიდევ 2 ტესტი… ანუ სულ 130 მაგალითი/ამოცანა მაქვს დასაწერი….
ქართულში კიდე ჰაკი მაქვს წასაკითხი,გრამატიკა დასაწერი და კიდევ თემა….
იმედია მთელი ოთხშაბათი არ მომიწევს მეცადინეობა და შევძლებ ბავშვების ნახვას…. ისედაც ამ საატესტატო გამოცდების გამო არავის არ სცალია….  რა მოიფიქრეს ეს უბედურება… კიდევ კაი მე არ ვაბარებ…

მოკლედ აი ასეა ჩემი საქმე…
როგორ მეზარება და როგორ არ მინდა ისევ ის ჩემი წამება გრაფიკი…. ისევ 10  საათზე გაღვიძება და ა.შ
ეს 4 დღე სულ 2–3 საათზე ვიღვიძებდი და ჩემზე ბედნიერი არავინ იყო…..

მალე მოვიდეს ეს გამოცდები თორე მოვკვდები მე მალე….

4 responses to “ბედნიერი 4 დღე …

  1. ძალიან მიხარია რომ კარგად ხარ და სანამ ისვენებ,შეირგე და მერე კიდე ისევ გაუძელი ცოტაც გამოცდებამდე.მიშკას კარგია მასე რომ ელაპარაკე,შენი დაკარგვის შიში ექნება და ყველაფერს იზამს დაგაბრუნოს.პატარა მაგრამ მრავლისმთქმელი ფოსტი,საღოლ!

  2. kargia kargi :)) ra kargia kargad yofna ;)) kargi kargad rom xar ;))) რამდენჯერ დავწერე🙂 მშვენიერი პოზიტიური პოსტია🙂 და კაია იმას რო დაახვევინე :))) ასეთი ადამიანი არაა შენი ღირსი :)))

Leave a Reply

