შტერი სოფო!!


დღეს წავიკითხე პოსტი და მეგონა მე ვწერდი….
ზუსტად მეც გამიფუჭდა დამტენი და ძლივს გავაკეთებინე… ამიტომ 2 დღე ვერ შემოვედი…

ჩემმა ბავშვებმა ძალიან მაღალი ქულები აიღეს… 8–ზე დაბალი არავის მიუღია და ვამაყობ ….

მე და მიშკას დაგვეწყო ძველებურები….
2 დღეა ნაჩხუბრები ვართ… რაღაც ძალიან სისულელის გამო….
ნუ დამნაშავე მე ვარ… მაგრამ არ ვურეკავ და არც ვაღიარებ ,რომ ყველაფერი ჩემი ბრალია….
არც ის მირეკავს და ვართ ესე….
როგორ მომნატრებია ჩვენი უაზრო ჩხუბები….
ესეც რომ მენატრებოდა ანუ რა დღეში ვყოფილვარ….
ჩეეემი დებილიიიიი…. როგორ მიყვაააარს…..
დღეს ან ხვალ დავურეკავ …. თუ ისევ არ გადამიტრიალდა თავში რამე….

კიდევ რა ხდება????

ისეთი არაფერი….

რაღაც მინდა აზრიანი პოსტი დავწერო,მაგრამ არ გამომდის…
შორენაზე და არსაკიძეზე ვფიქრობ….
რა საყვარლები არიან….
რატომ მომწონს ეს ნაწარმოები არ ვიცი…. არადა თითქმის ყველას ეზიზღება…
საერთოდ რატომღაც გამსახურდია არ უყვართ და რატომ არ მესმის….
თქვენ მოგწონთ?????
უკვე რამდენი ხანია მინდა “მთვარის მოტაცება” წავიკითხო და თავი ვერ მოვაბი…. სირცხვილიიიიი!!!!!!
ზაფხულში აუცილებლად უნდა წავიკითხოოო…..

მეტი ისეთი არაფერი….

ვაიმე,რა დებილი ვყოფილვარ 3 წლის წინ…..
ძველი ფურცლები აღმოვაჩინე და ერთ–ერთში რა მეწერა??!! შტერს??
ჩამოწერლი მაქვს აგვისტოს დღეები…. 1 დან 21 ჩათვლით და მიწერია რომელ რიცხვში რამდენი ღერი მოვწიე….
რა სულელი ვყოფილვარ,გამოვშტერდი…. იმდენი დავცინე ჩემ თავს,რომ რა გითხრათ…..

როგორ მომენატრაააა ჩემი მიხეილიიიი!!!!!!!!!!
დამირეკოს რაააააა….
მე არ დავურეკავ…. არ მინდა…. არ ვაღიარებ,რომ ჩემი ბრალია……
მომენატრაააააააააა….. 2 დღეა არ მინახავს…..
ეჰჰ….

ეს სიმღერა ძალიან მომწონს…..

4 responses to “შტერი სოფო!!

  1. ჰაჰ, აცადე დაგირეკოს : )
    თუ არადა მერე შენ დაურეკავ, არც ეაა პრობლემა
    ჩემს ძველ ნაწერებზე მეც ძალიან მეცინებახოლმე :჻პ

Leave a Reply

