ზაფხული…ზაფხული…


დღეს ზაფხულის პირველი დღეაააა….
როგორ მიხარია….
გამოცდებამდე 29 დღე დარჩა და ვკვდები ისე ვნერვიულობ…
მათემატიკის მეშინიაააააა !!!!

მე და მიშკას ურთიერთობაზე  კარგი რომანის დაწერა შეიძლება…
მაშინ რომ ვიჩხუბეთ მერე თვითონ დამირეკა….
მიყვარს,როდესაც  ჩხუბის მერე მირეკავს ხოლმე…

გუშინწინ ისევ ვიჩხუბეთ…
არა,ის მეჩხუბა…. რა თქმა უნდა ისევ სისულელის გამო…
სიმართლე გითხრათ ვერც კი მივხდი რატომ მეჩხუბა… რა დავაშავე ვერ გავიგე….
უნდა წავსულიყავი სადღაც და ოჯახური სცენები გამიმართა არ წახვიდეო…
მე კიდევ ვინმეს რამეს რომ დავპირდები,არ შემიძლია არ შევასრულო… ხოდა დაპირებული ვიყავი მოვალ–მეთქი და უეჭველი უნდა წავსულიყავი… ამიტომ დავიკიდე ჩემი მიხეილი და წავედი…. არადა თვითონაც მიდიოდა  სადღაც და რატომ მეჩხუბა ვერ მივხვდი….
მოკლედ ან მე ვარ შტერი და ვერ ვხვდები,რომ რაღაცას ვაშავებ ან ის არის გიჟი…
მერე.………….
დღეს დავურეკე 3–ჯერ და გამითიშა….
ისე გავბრაზდი,რომ რავიცი….. კინაღამ დავლეწე ყველაფერი….

ეხლაც ძალიან გაბრაზებული ვარ,მაგრამ მიხარია რომ ზაფხული   მოვიდააააააააააააააა….. ძლიიიივს…!!!!!

მე არ დავურეკავ….
ვნახოთ რამდენი ხანი გაძლებს….
არადა ეხლა როგორ მჭირდებაააააააააააააა……

რამდენი რამე მაწყენინა და მაინც როგორ მიყვააარს…

ყველას გილოცავთ ზაფხულის მოსვლაააას…..
როგორ მიხარია….
ეს გამოცდები რომ არ იყოს უფრო გახარებული ვიქნებოდი….

მიყვარხართ …..

6 responses to “ზაფხული…ზაფხული…

  1. ზაფხულის პირველ დღეს გილოცავ…
    როგორ ველოდი მეც,მაგრამ😦
    წარმატებებს გისურვებ და ზუსტად ვიცი რომ ჩააბარებ!
    სიყვარულით გახარებული ყოფილიყავი აწ და მარადის..

    • ვაიმეე,ძალიან დიდი მადლობა…
      შენც ძალიან მალე ყველაფერი მოგიგვარდება….

  2. გილოცავ ზაფხულის დადგომას..სულ დადებით და შვენიერ გუნებას გისურვებ… და ჩვენს გავსიამოვნე შენი ტკბილი პოტებით❤

  3. შენს ბიჭთან დაკავშირებით…. იცი ყველაზე კარგი არ იქნება?.. უბრალოდ დასხდეთ და გაარჩიოთ ვყელა საკითხი..რა მოგწონთ რა გაწყობთ რა არ მოგწონთ, რა გაღიზიანებთ… უბრლოდ მოუსმინოთ ერტმანეთს წივილ–კივილის გარეშე და ერთმნეტის კრიტიკაც ნორმალრუად აღიქვათ… დამიჯერეთ სხვანაირად მოიქცვევი მეერ.. და თან ურთიერტობა ნიშნავს წახვიდე დათმობებზე…. და უნდა ყველაფერი აწონ–დაწონოთ თუ გიღირთ ერთმანეთისთვის რამის დათმობა და თუ გიღირთ – უნდა პრიორიტეტები გადაალაგოთ :))

    ჩემი საქმე საერთოდ არა, მაგრამ ამდენი ჩხუბი რა არის :((((( :* წარმატებები ჩემო კარგო :*

  4. ყველაფერში გეთანხმები…
    ეს მე ვარ ყველაფერში დამნაშავე…
    მარტო მიშკას კი არა,სართოდ ყველას ვეჩხუბები ეს ბოლო თვეებია…
    ნერვები არ მაქვს წესრიგში…
    რავი მე ამ გამოცდებს ვაბრალებ….
    რა მოვუხერხო ჩემს თავს არ ვიცი…

    რჩევისთვის ძალიან დიდი მადლობაააა….🙂
    მეც მინდა რომ დავსხდეთ და დავილაპარაკოთ,ნორმალურად….
    მაგრამ ეგეც მე არ გამომდის….
    2 წინადადების მერე ეგრევე მეშლება ნერვები და ვჩხუბობ…
    იმედია ამ გამოცდების მერე დავწყნარდები და ყველაფერიც მოგვარდებაა…

Leave a Reply

