წვიმაა…


წვიმაა…წვიმააა…წვიმააააააა……
რა მაგარი იყოოოოოო…..

ძალიან კარგი დღე მქონდააა…
ჩემები წყნეთში წავიდნენ დღეს…
მე კიდევ მარტო ვიყავი….
სულ დავიკიდე,რომ ნაჩხუბრები ვიყავით და დავურეკე…. თავიდან დამიწყო მე ვერ მოვალ და სისულელეები… მერე 1 საათის მერე დამირეკა მოვალოოო….
ვაიმეეე რა კარგი იყოოოო….
თავიდან ისეთი არაფერი….
წვიმა რომ დაიწყო აივანზე გავათრიე პუფები და დავყარე იქ…. ესე ვიჯექით ერთად და წვიმას ვუყურებდით….
ისე არ მიყვარს ეს რაღაც ვითომ რომანტიკული რაღაცეები,მაგრამ მიშკასთან  ყველაფერი სხვანაირადააა…
ესე ვიყავით ჩვენთვის მარტოები,მაგრამ ვინ დაგაცდის,გაიგეს თუ არა რომ  მარტო ვარ,ამოეყარნენ ჩემები და დაგვირღვიეს იდილია…
მაინც ძალიან კარგად ვიყავი…. ის რამდენიმე საათი…
კიდე მინდაააააააააააააააა ეგრეეე…
მარტო მე და ჩემი მიხეილიიიიი…..

ის დრო გამახსენდა ზაფხულში ერთად რომ ვისვენებდით….
ზუსტად ისე იყო ყველაფერი,როგორც მაშინ…
მიყვრას,როცა იმ დროს ვიხსენებ….

დღეს საერთოდ არ გვიჩხუბია…. არც გვიკამათია…. საერთოდ არაფერი…
ეს კი ძალიან უჩვეულოა ჩვენთვის….
სულ,სულ ვჩხუბობთ…. დღე არ გავა,რომ რამეზე არ წავიჩხუბოთ….

ვაიმეეე,როგორ მიყვარს….
ზოგჯერ მინდა რომ ვიკივლოოო “მიყვარხაააააააააააააააააააააააააარ!!!!!”

როგორ მიხარიააააა ეს ზაფხულიიიიი ….

მალე ისევ მარტო მე და მიშკა……..     ♥♥

9 responses to “წვიმაა…

  1. ვახ, რა მაგარია!.. კაი ხანია არ ვყოფილვარ შენს ბლოგზე, არადა როგორ მაინტერესებდა შენი და მიშკას ამბები. ე.ი. ყველაფერი დარეგულირდა😉 ძალიანაც კაი😉
    ეროვნულებში წარმატებები.
    ხო, ამ წვიმაზე მეც მეწერა, მეც წვიმის მელოდიით და გამიხარდა შენთანაც რომ ვნახე ^_^

  2. ძალიან გამიხარდა შენი კომენტარის ნახვააა…
    დიდი მადლობააა…
    მე კიდე სულ ვკითულობ შენ ბლოგს… :))
    უბრალოდ რაღაც კომენტარებს ვეღარ გიტოვებ….

  3. აჰჰ რა კარგიაა… მეც მინდა ასე…❤ მე და ჩემი ის….

    ჰოდა მეც იმის თქმა მინდოდა არ ვყოფილვარ აქ და კარგიათქო

  4. მე მიყვარს წვიმა და იცით რატომ?
    ზეცას გავყურებ გულში ვარ მარტო
    წვიმა ჩემს სევდიან ცრემლებს მალავს
    ასევე ჩემს ყველა ნაკვალებს შლის,
    წარსულს გაატანს სევდიან ამბებს
    ალბათ ამიტომ ყველაფრათ ღირს.
    სიო ნიავი ზოლის ნაპირზე
    მართლა ქართულობს და ჩემ გულს ღრნის,
    ღმერთმა მიფერხა მე სიყვარული
    მისთვის წამება ყოველთვის ღირს.
    გადის უჩუმრად დრო სათაყვანო,
    ჩემს ქართულ გულში მუდმივად
    წვიმს,
    თუ სიყვარული ფეხზე დადგება
    ჩემი განცდები ყველაფრად ღირს.
    კ.შ

  5. ძალზე თბილია წვიმის დროს ზღვა
    ლამაზ შეგრძნებას ვერ ახსნის სხვა,
    ზეცას გავყურებ ღრუბლიან ცას
    სული მშვიდება სამოთხეს გავს.
    როცა მღელვარებს წვიმის დროს ზღვა
    თბილი შეგრძნება ცილდება ზღვარს
    ზეცის სამყარო ღრუბლებში ცურავს,
    ჩემი წარსული მახსენებს თავს.
    მშვენიერია წვიმის დროს ზღვა
    გული თბილად მაქვს არ ვნაღვლობ სხვას
    იქნებ ცხოვრება ზღვას მიკავშირებს,
    ზღვის ბინადარნი მიღებენ კარს.
    კოკა შანი..

Leave a Reply

