მე მინდა სტუდენტობა…….


როგორ მინდა ხოლმე დაწერა,მაგრამ ვერ ვახერხებ… სულ გადარბენებზე ვარ… საშინელებაა…. მათემატიკა – კვირაში 4 ჯერ…. უნარები – 2–ჯერ… ინგლისური – 3–ჯერ…. ქართული – 4–ჯერ…. რა უბედურებააა…. სულ კვირაში მაქვს 13 გაკვეთილიიიი…. ((( ვის აქვს ამდენი გაკვეთილიიი … რა უბედურებაა…. სულ გაკვეთილებზე ვარ,მაგრამ მაინც მეშინია ამ მათემატიკიიის… (( როგორ მეშინიაააა!!!

კიდევ რა ხდება… ისეთი არც არაფერი… რა მოსაწყენია ეს ყველაფერი…. მალე მინდა მორჩეს ეს ყველაფერიიიიიიიი….. მალეეეე !!

სალომეს დაბადების დღისთვის სიმღერა დავწერეთ გოგოებმა… და იმედია მოეწონება…. ლაშაც ძალიან დაგვეხმარა….
მიშკა დამპალმა კიდევ დაგვცინა… უნიჭოები ხართო… :))

გუშინ ცუდად იყოო… ჩემი დებილიიიი :(((
გული გამისკდა ისე შემეშინდა…. მაგრამ არაფერი არ ჭირს… კიდევ კაი ….
ნუ კაი მაგაზე არ მინდა ეხლა….

ხვალ ქართული მაქვს…. ეხლა უნდა ავდგე და ვიმეცადინო… საშინლად მეზარება….
როგორ მინდა მალე გავიდეს ეს 19 დღე და მორჩეს ყველაფერი…. ოღონდ კარგად დამთავრდეს ყველაფერი….
როგორ მინდა სტუდენტობა თქვენ ხომ არ იცით….
მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდა,მინდააააააააა მე სტუდენტობაააა !!!!!!!!!!!!!!

6 responses to “მე მინდა სტუდენტობა…….

  1. იქნები,იქნები,იქნები..
    მაგრამ სტუდენტობისას აბიტურიენტობას ინატრებ მერწმუნე..
    აბიტურიენტობისას უფრო მოცლილი ვიყავი,ვიდრე ახლა😦

    • ხო,მაგრამ ის მაინც მეცოდინება,რომ სტუდენტი ვარ…🙂 მაინც,რაღაც ცხოვრების ახალი ეტაპია… ხომ ხვდები რა…🙂

      • ეჰ რა დრო იყო მეც მასე რომ ვფიქრობდი,მაგრამ გავხდი სტუდენტი და ისევ იგივე ცხოვრება,თუ არ ჩავთვლით იმას რომ დროის უკმარისობა მაქვს სულ..
        ვაიჰ მუღამს გიკარგავ მგონი..კიდევ ერთხელ წარმატებები :*

      • ხო ალბათ მეც ეგრე ვიქნები მერე,მაგრამ ეხლა სიგიჟემდე მინდა ჩაბარება….. ოხ ეს მათემატიკააა !!!

Leave a Reply

