გამოცდა N1


გუშინ პირველი გამოცდა მქონდა ქართულში…
12 საათზე ავდექი,დავლიე ყავა,ვჭამე შოკოლადი და წავედი მაღლივში… ვაიმეეე,როგორ ცხელოდაააააა ….
სალომე უკვე იქ დამხვდა და ძალიან გამიხარდააა…
რეგისტრაცია დროზე დაიწყო,არ ვმდგარვარ გარეთ დიდი ხანი…
შენობაში რომ შევედი,ჯერ კარგად გამჩხრიკეს და ისე შემიშვეს… ძალიან გავბრაზდი !!! ეს გაჩხრეკვა რა უბედურებააა….
მერე გავიარე რეგისტრაცია…
მე–7 სექტორი მე–4 მაგიდა….
20 წუთი ველოდებოდი,როდის დავიწყებდით… ბოლოს ძლიიიიივს გახსნეს ეს ტესტები და დაგვირიგეს..
ხელი მოგვაწერინეს,რომ გაუხსნელი და დაუზიანებელი იყო… მერე შტრიხკოდები დაგვიკრეს,კიდევ მოვაწერეთ რაღაცას ხელი და ძლიიიივს გვითხრეს დაიწყეთ წერაო…
გარემო ძალიან კარგ იყო… არ იყო ძალიან სიმკაცრე… დამკვირვებლებიც კარგები იყვნენ… ბავშვებიც არ ხმაურობდნენ და კარგად დავწერე… წყნარად და აუღელვებლად…
სადღაც 15:40 წუთი იქნებოდა წერა რომ დავიწყეთ და ერთი ბიჭი 17:00 გავარდა მე დავწერეო… მეთქი სად მიდიხარ :))) თემა არ დაწერა,არც ფუნქციური და გავარდა ესე… არ მესმის ამ ხალხის…
მოკლეს ჩემი სექტორიდან 5–მა ბავშვმა თემა არ დაწერა…
მე მეგონა ვერ ვასწრებდი თემის გადაწერას,მაგრამ მოვასწარი და 20 წუთით ადრეც გამოვედი…
გარეთ კიდევ საშინელება დამხვდა… ერთი გოგო იჯდა კიბეზე და მოსთქვამდა…
რატომ ვერ დაწერეს არ მესმის…
ვერ ვიტყვი,რომ ადვილი იყო,მაგრამ არც ძნელი ყოფილა….
მე ნორმალურად დავწერე… კმაყოფილი ვარ… თემა კი იყო ცოტა იდიოტი,მაგრამ ეგ არაფერი….
ჩემმა ბიჭმა ზაგარი მიიღო :))) საწყალი 4 საათი გარეთ მელოდებოდა… ან არ მელოდებოდა და მომატყუა აქ ვიყავი სულო… არ ვიცი… მაგრამ მიხარია,რომ შესვლის და გამოსვლის დროს იქ იყო….

ბედნიერი ვარ….!!!!!!!!!

 

 

4 responses to “გამოცდა N1

  1. ეე რა ძალიან მაგარი ხარ :)) ყოჩაღ ყოჩაღ :))))))) მასეთივე წარმატებით სხვებიც დაწერე.არა მასე არა…უკეთესად!!!! :)))))))))))❤

  2. მალადეცო..ვიცოდი რომ კარგად დაწერდი..
    ისე ყველა წუწუნებს თემა საშინელება იყოო,რა იყო ამისთანა როგორ მაინტერესებს..
    როგორც გავიგე ბევრს არ დაუწერია,მეც მიკვირს შენი არ იყოს..
    რა კაია რომ იცი გარეთ შენი ბიჭი გელოდება..აბა მე წინა წელს მშობლები მელოდებოდნენ,ვერაფრით გავაგდე სახლში : ))
    სულ საათნახევრით ადრე გამოვდიდი და ყველაფერს ვწერდი,კაია ხანდახან ჩქარი წერა რომ იცის ადამიანმა :))

  3. რავიცი,მე ძალიან არ გამჭირვებია და იმათ რა დაემართად აარ ვიცი…. 50% არ დაწერა თემა…

Leave a Reply

