აღარ შემილია… აქ…


ადამიანს,რომელსაც მიაჩნია რომ ხარ სულელი,რატომ უნდა უნდოდეს მაინც შენთან მეგობრობა???? ან საერთოდ შენთან კონტაქტი???
არ მესმის მე ეგეთი ადამიანების… თუ მიმაჩნია რომ ადამიანი არის სულელი და კიდევ ეგეთი რაღაცეები (ეხლა არ მახსენდება კიდევ რა მითხრა) იმასთან არ მაქვს კონტაქტი… თუ მაქვს და მაშინ ძალიან ზედაპირული…

მოკლედ რა ხდება….

გუშინ ნანუკას ერთ-ერთმა ”მეგობარმა” მითხრა,რომ ვარ სულელი,ვიქცევი ცუდად და ა.შ….. მე საშინლად გავბრაზდი …
დღეს მოვიდა და ისე იქცეოდა ვითომც არაფერი და რომ დაინახა ისე აღარ ვექცეოდი,როგორც ადრე ძალიან ეწყინა…
თუ ადამინს ეუბნები,რომ არის ესეთი და ესეთი მემგონი აღარ უნდა მოელოდე მისგან იგივე დამოკიდებულებას… ნუ ეს ვერ ავუხსენი… ამ საუბარში მითხრა,რომ უნდა შევცვლილიყავი,რადგან ყველა ესე ფიქრობდა,ამაზე ძალიან გავმწარდი და ავუხსენი,რომ შეცვლას არ ვაპირები….
მოკლედ რა….
რა უნდა ელაპარაკო ისეთ ადამინს,რომელსაც არ ესმის არაფერი…. და ვერც ვერასოდეს შეაგნებინებ რამეს…

არ ვიცი რამდენად სწორედ ჩათვლით ჩემს დამოკიდებულებას ამ ყველაფერთან დაკავშირებით,მაგრამ მე მგონია რომ მართალი ვარ…

აი ესე….
დღესაც გადავიტანე კიდევ ერთი ჩხუბი ჩემს  ხასიათთან დაკავშირებით…

ძალიან გაბრაზებული ვარ ამ ადამიანზე…
საერთოდ დამეკარდა მასთან ურთიერთობის სურვილი…

ეს ბოლო დროა მიშკას საერთოდ ყველაფერს ვუყვები…
ადრე არ ვუყვებოდი იმ ამბებს,რაც გოგოებთან იყო დაკავშირებული ან  საერთოდ ჩემს მეგობრებთან,მაგრამ ეხლა გადავწყვიტე რომ მომეყოლა…
ზუსტად რა მითხრა აღარ მახსოვს,მაგრამ არც მიშკას დავეთანხმე და ცოტა   ვიჩხუბეთ კიდევაც… მაგრამ მერე ძლივს გამიგო და დამეთანხმა ან ჩემს     დასამშვიდებლად მოიქცა ესე… მოკლედ არ მაქვს მნიშვნელობა…

აი ესე… ისევ გაბრაზებული ვარ… რა მჭირს არ ვიცი… ადრე სულ არ ვაქცევდი ასეთ რამეებს ყურადღებას… ეს ბოლო წელია ძალიან მგრძნობიარე გავხდი და დიდად არ მომწონს…
ერთი სული მაქვს როდის მოვა 2 აგვისტო,რომ გავეცალო ამ საზიზღარ თბილისს… უკვე აღარ შემიძლია აქ ყოფნა… დამღალა ყველამ და ყველაფერმა… ვგრნობ რომ ამ ყველაფრისგან დასვენება მჭირდება…
დუბაი…. აი რა მჭირდება ეხლა მე…!!!

4 responses to “აღარ შემილია… აქ…

  1. ნუ ნერვიულობ :* ადამიანი უნდა გღებულობდეს ისეთად როგორიც ხარ… ცოტა კომპრომისები შეიძება მაგრამ მთლად არა…~
    მეც მქონია მასეთი შემთვევა როცა მეუნებოდნენ სულელი ხარო დებილი ხარო შენთან შეუძლებელია ურთიერობა და მერე მოდიოდა და ბოდიშებს მიხდიდა და აუუ ერთდერთი საუკეთსო მეგობარი ხარო…. არ მესმის😦

    შენ დაწყნარდი :*

  2. ეხლა უკვე დაწყნარებული ვარ,მაგრამ მაინც არ მინდა იმ გოგოს ნახვა… ჯერ ჯერობით მაინც… ცოტა ხანი… :)))

Leave a Reply

