წერილი 17 წლის სოფოს…


გუშინ ძველ დღიურს ვკითხულობდი… 13 წლის სოფოს დღიურს,რომელსაც წერილი მიუწერია 17 წლის სოფოსთვის… 1 წელი დამიგვიანებია წაკითხვა,მაგრამ ეგ არაფერი…
აიი რა ეწერა იმ წერილში…
_______
♦იყავი ისეთივე პრინციპული,როგორიც მე ვარ….
♦არასოდეს წაისვა შავი ლაკიი !!!!!!
♦იმედია 17 წლის რომ ვიქნები მაშინ მაინც ვისწავლი ნორმალურად…
♦ვიცი ძალიან დიდი ნაწარმოებია ”მთვარია მოტაცება”,მაგრამ წაიკითხე რააა… ეხლა რაღაც ვერ ვახერხებ და…
♦დაიკიდე ეს ვაკო,იდიოტიააა !!!
♦ეხლა მე-9 კლასში ხარ და გინდა ბიზნესი და მართვაზე ჩაბარება…
♦რამდენი პრობლემა მაქვს რომ იცოდე.. იმედია შენ არ გაქვს ამდენი და ბედნიერი ხარ იქ სადაც ხარ…
♦იმედია ისევ ისეთი მხიარული და ცანცარა ხარ,როგორიც ეხლა მე ვარ…
♦ნუღარ მოგივა ბრძნული აზრები თავში… დაგაშტერებს სულ როგორც მე…
♦არ შეიყვარო არასოდეს… იდიოტობაა ეს სიყვარული… თან არამგონია გამოჩნდეს ვინმე ისეთი კარგი…
♦მაგრამ თუ გამოჩნდა ვინმე მაღალი,შავგვრემანი,ცოტა მოძველბიჭო,მაგრამ განათლებული ხელიდან არ გაუშვა… სიმპატიულიც უნდა იყოს და აუცილებელია სიგიჟემდე უყვარდე !!!!!!
_______________
რა სულელი ბავშვი ვიყავი…
რაღაცეები კიდე მიწერია ოღოდ ეგ საინტერესო არ არიას…
მოკლეს ასე….

უნარებში 67 ქულა ავიღეეეეეეეეეე !!!!!!
ძალიან კმაყოფილი ვარ….
მეტი არც მინდოდა… არა,ეხლა უარს არ ვიტყოდი ნამდვილად…
ეხლა ქართულიიიიიიიი……………………………………………………………………………

6 responses to “წერილი 17 წლის სოფოს…

  1. ჳაიმეეეე რა ყოჩაღი ხაარ!!!
    გილოცაავ, გილოცაავ❤ ძალიან კარგი ქულაა მართლაა❤
    ეს წერილი კიდევ მომეწონა, მეც ვწერდი მსგავს "სისულელეებს" :))

  2. მადლობა,მადლობააა…. :)))
    ამ ჩემ უაზრო წერილზე ძალიან ბევრი ვიცინეეე :))))

    • მადლობა,მადლობა… :)) მსიამოვნებს მაგის მოსმენა…. :)):)):))

Leave a Reply

