სექტემბრამდე…


ბლოგი გავაკეთე მაშინ როდესაც ყველაზე მეტად მიჭირდა… ძალიან დამეხმარა ბევრ რამეში…
ზუსტად მაშინ გავაკეთე,როდესაც მე და მიშკა დავშორდით…. ნოემბერში….
ვწერდი ყველაფერს… ყველა ჩემს გასაჭირსა და სიხარულს…
ვინც ჩემს ბლოგს კითხულობს/კითხულობდა ყველამ იცის ჩემი და მიშკას ამბები…
რამდენი რამ გადავიტანე,მაგრამ ყველაფერი კარგად დამთავრდა…

მქონდა პრობლემები,არა მიშკასთან დაკავშირებით და ახლა ეგეც აღარ  მაქვს…
ძალიან რთული წელი მქონდა… როგორ გავუძელი ყველაფერს არ  ვიცი,მაგრამ ფაქტია რომ გავუძელი და ყველაფერი კარგად მაქვს…
ვარ ბედნიერი ჩემს ბავშვებთან,მიშკასთან და ოჯახთან ერთად…
არ მეგონა თუ ზაფხულს ბედნიერი დავიწყებდი… ნუ ჩემთვის ზაფხული  ხვალიდან იწყება….
მივდივარ და ვშორდები ამ თბილისს,სადაც ამ წლის განმავლობაში   ამდენი საშინელება გადავიტანე… მიხარია,მიხარია,მიხარია…

ყველა ჩემი მკითხველი მიყვარს… ყველა,ყველა….
რამდენი რამის დაწერა მინდა,მაგრამ რაღაც არ გამომდის… აზრებს ვერ ვუყრი თავს…

თავს აღარ შეგაწყენთ ჩემი ბოდიალით…
დაახლიებით 1 თვე ჩემს ბლოგზე ვეღარ ნახავთ პოსტებს… იმედია მაინც შემოიხედავთ ხოლმე,რავიცი… :))
სექტემბრიდან კი ახალი ძალებით შევუდგები წერას და გპირდებით ყველაფერი უფრო საინტერესო იქნება ვიდრე იყო….

ძალიან დიდი მადლობა ვინც ნოემბრიდან მოყოლებული დღემდე კითხულობდით ჩემს პოსტებს… იმედია კიდევ გააგრძელებთ კითხვას…

ყველანი ძალიან,ძალიან მიყვარხართ….    ♥
მომავალ შეხვედრამდე… სადღაც სექტემბერში შევხვდებით ერთმანეთს….

მიყვარხართ….!!

5 responses to “სექტემბრამდე…

  1. სექტემბრიდან კიდევ ერთი სიახლე იქნება შენს ცხოვბრებაში – სტუდენტი იქნები😉

    კარგად დაისვენე აბა და ახალი ძალებით დაგვიბრუნდი :-*

Leave a Reply

