***


შენ უკვე სხვა გყავს,მე კიდევ ვზივარ და ისევ შენზე ვფიქრობ…

შენ თბილად წევხარ ლოგინში და გვერდძე საყვარელი ადამიანი გიწევს,მე კიდევ მარტო ვარ და გული გაყინული მაქვს უშენობით…

შენ არაფერი არ გაწუხებს,მე კიდევ თავი ათასი ფიქრით და სადარდებლით მაქვს სავსე…

შენ იპოვე მეორე ნახევარი,მე კიდევ ჯერ ძებნაში ვარ…

შენ ცხოვრება აიწყე და იცი რისთვის ცხოვრობ,მე კიდევ ჯერ ვერ გამიგია რა მინდა ამ ცხოვრებისგან…

შენ შენი ცხოვრებით ცხოვრობ,მე კი შენით…

შენ ბედნიერი ხარ, მე კი არა…

შენ სხვა გიყვარს, მე კიდევ შენ…

15.11.201

Leave a Reply

