ბედნიერი სოფო


ამ ცხოვრებაში აიი საერთოდ არაფერი არ უნდა დაგეგმო…რაც დაგეგმილი გვქონდა მე და მიშკაც ისიც აღარ არის…
ეხლა გადავწყვიტე,რომ გიორგისთან არაფერი არ დავგეგმო… მინდა ვიცხოვრო დღევანდელი დღით… არ მინდა მომავალზე ლაპარაკი,დაგეგმვა და ა.შ….. ნამდვილად არ მინდა სულ ის მიმეოროს,რომ ჩემი ცოლად მოყვანა უნდა… კიდევ კარგი ეგეთი არ არის))

რაღაც ყველაფერი ადვილია მაგასთან… ცოტა ”ტირაკი” კი არის,მაგრამ ეგ არაფერი)))
რაც მჭირდება ყველაფერს მაძლევს…
ყურადღება
სითბო
სიყვარული
კიდევ რა არის საჭიროოო???…..
რაღაც ეხლა არ მახსენდება…
რაც მთავარია მასთან ბედნიერი ვარ… არ ვჩხუბობთ სულლ… ამიტომ წყნარად ვარ და ყოველდღე ნერვებმოშლილი არ დავდივარ… სულ ვიღიმები და ყველაფერი მიხარია… იმის პრობლემაც არ მაქვს,რომ ვერ ვნახულობ ან რამე ეგეთი…
ერთი პრობლემა ის არის,რომ მაინც არ ვიცნობ ისე კარგად,როგორც მიშკაც ვიცნობდი… ნუ რა არის გასაკვირი სულ რაღაც 2 თვეა ვიცნობ… მაგრამ კარგად ვარ !!

ვხვდები,რომ გიორგი მიყვარს/მიყვარდება…
მაგრამ მიშკაზე მაინც რაღაც გული მწყდება… არ მინდოდა ყველაფერი ესე დამთავრებული… მაგრამ რაც მთავარია მეგობრებად დავრჩით… გიორგისაც კი იცნობს… მართალია ამას არ მოწონს ან რატომ უნდა მოსწონდეს,მაგრამ მაინც… მიხარია,რომ კარგი ურთიერთობა გვაქვს… ძალიან მიხარია !!!

რაღაც აბდაუბდა მიწერია,მაგრამ მომიტევეთ სულ შუალედურები მაქვს და გადავიღალე… მეორე წრეზე მივდივარ უკვე და მე-3 დამრჩა კიდევ))

მიუხედავად ამისა ბედნიერი ვარ და მიხარიაააა !!!

Leave a Reply

