მე …შენ… ♥♥ …!


მე შენ მიყვარხარ და ვიცი,რომ შენც იმავეს გრძნობ ჩემს მიმართ. შეიძლება უფრო დიდი გრძნობა გაქვს და შეიძლება არა,მაგრამ მე ისიც მყოფნის,როგორც გიყვარვარ…

შეიძლება იდეალური ურთიერთობა არასოდეს არ გვქონია,მაგრამ მე მომწონს როგორც ვართ. მართალია,ზოგჯერ ვჩხუბობთ,ერთმანეთს ვერ ვუგებთ,ვკამათობთ,მაგრამ მაინც მიყვარხარ,ისე როგორც ჯერ არავინ არ მყვარებია. შენ გამო ბევრ რამეზე ვთქვი უარი,ბევრჯერ გადავაბიჯე ჩემს პრინციპებს და ბევრჯერ დაგითმე,ალბათ ეს არის ჩემი სიყვარული. შეიძლება არ მიყვარხარ ისე,როგორც სხვებს უყვარდი,მაგრამ იცოდე მე ყველაზე მეტად მიყვარხარ ისე,როგორც მე ვიცი სიყვარული…. ♥♥

03.03.2012

Leave a Reply

