ხან მარტოსული და ხან არა…


მეგონა,რომ ცხოვრება დამილაგდა… მეგონა,სტაბილურად ვიყავი… კიდევ ბევრი რამ მეგობა… მაგრამ აიი ვინ არიან ეს ბიჭებიი)) რომლებსაც სერიოზული ურთიერთობების ეშინიათ…

მე ხომ მას არც დაქორწინებას ვთხოვდი,არც ერთად ცხოვრებას,არც შვილებს და არც არაფერს?

მაგრამ მაინც ეშინია?? და იცით რისი?? იმის,რომ ჩვენს მომავალზე ფიქრობს… მე ცოტა სასაცილოდ მეჩვენება… ადამიანი,რომელიც გიყვარს იმაზე ფიქრობ… და რა თქმა უნდა ალბათ გინდა რომ მომავალშიც შენს გვერდით იყოს და ამიტომაც ფიქრობ მომავალზე… როდესაც გყავს შეყვარებული მომავალზეც გეფიქრება… ფიქრობ ერთად ცხოვრებაზე,შვილებზე,დიდ სახლზე და ა.შ… ( მაგრამ ეხლა ეს არაფერ შუაში არ არის და რატომ დავიწყე ამაზე წერა არ მახსოვს)

იმის გამო,რომ ის მე თავის მომავალში მხედავდა შეეშინდა… თან ძალიან შეეშინდა… უკვე იმასაც კი აღარ მეუბნება,რომ ვუყვარვარ…\

გუშინ ყურში ჩამჩურჩულა ისე,რომ ძლივს გავიგე,არა ვერ გავიგე… უბრალოდ მივხვდი,რომ ეგ მითხრა….

რაღაცას მივედ-მოვედები,მაგრამ ამით ჩემს დარდს გადმოგცემთ… იმედია რამეს მაინც გაიგებთ… თუ გაიგებთ და გამიხარდება რამეს თუ მირჩევთ რა ვქნა ასეთ შემთხვევაში…

ხან მარტო ვარ და ხან არა…

ხან მგონია,რომ არის ადამიანი რომელიც ჩემი მეორე ნახავერია და ვიცი,რომ ვიღაც მყავს იქ სადღაც შორს ჩემგან და ზოგჯერ კი ყველაფერი პირიქითაა…

ზოგჯერ ძალიან მარტოსული ვარ…

აღარ ვიცი რა ვქნა…

დაბნეული ვარ….!!!

Leave a Reply

