მექანიკური ფორთოხალი


გუშინ დავამთავრე ” მექანიკური ფორთოხლის ” კითხვა,სიმართლეს გეტყვით და იმედები გამიცრუვდა. ალბათ ეს იმის გამო,რომ ძალიან აგფრთოვანებულმა დავიწყე კითხვა და 2 დღეში დავამთავრე.

ესე მემართება ხოლმე,როდესაც რაღაცას ძალიან დიდი ხანი ველოდები და თან ესე შემართებით ვარ განწყობილი,შემდეგ იმედები მიცრუვდება ხოლმე.

მოკლედ____

თავიდან ძალიან მომწონდა. შემდეგ ეს გაუპატიურებები,ხალხთან ესე მოქცევა,ცემა,დაჩაგვრა და ა.შ ძალიან დიდ ადრესიას და პროტესტს იწვევს ჩემში. ერთ მომენტზე ოთხმა რომ ის ქალი გააუპატიურეს ქმრის თვალწინ ისე იმოქმედა ჩემზე,რომ ცრემლები მომდიოდა.

ვერ ვიტან ეგეთ ბიჭებს მეზიზღება!!!

შემდეგ ამ რაღაც ექსპერიმენტს,რომ უკეთებდნენ ალეკსს,ეხლა უკვე ის შემეცოდა და მოკლედ რა ! ნერვები დამაწყვიტა წიგნმა. ესეთი რამ არასოდეს არ მომსვლია,არცერთ წიგნზე.

ფილმის ყურებაც დავიწყე დღეს (ჩემი ტრადიცია:წიგნის წაკითხვის შემდეგ,მის მიხედვით გადაღებული ფილმის ყურება) მაგრამ ვერ დავამთავრე. მეამაზრზენა ძალიან!

რა დამემართა არ ვიცი. ერთ მომენტში ვინანე კიდევაც,ნეტა საერთოდ რატომ დავიწყე მეთქი.

მაგრამ ეს ჩემი ხასიათის თუ რაღაცის ბრალია. მე ვიცი ძალიან ბევრი ადამიანი,რომელიც გიჟდება ამ წიგნზე. მე კიდევ არაა !!!!!

მოკლედ ასეეე,ერთადერთი წიგნი,რომელიც შემზიზღდა !!

 

2 responses to “მექანიკური ფორთოხალი

  1. მე ფილმს ვუყურე სხვათაშორის ძალიან მაგარი არ იყო,მაგრამ მაინც მომეწონა, ალბად წიგნი უფრო უკეთესი იქნებოდა

    • კი წიგნი ბევრად ჯობია,მაგრამ არც მაგით ვარ აღფრთოვანებული.

Leave a Reply

