თბილისიიიიიიი…


ისევ თბილისში ვარ… რამდენიმე დღის წინ ჩამოვედი ანანურიდან. პირველად ვიყავი დასასვენებლად იქ. მე და ჩემი 4 გოგო. ძალიან კარგად გავატარეთ ის 2 კვირა… ჟინვალზე გავგიჟდი და გადავირიე… რა ლამაზიააააა !! ნუ ადრეც მომწონდა,მაგრამ წელს რაღაც დამემართა არ ვიცი… ჩემ ბიჭს ვუთხარი სახლი ამიშენე-მეთქი… როგორ მინდა იქ დაჩააა !!! მარტო ჩემი სახლი იდგეს და დილაობით ჩემი ფანჯრიდან ჟინვალი ჩანდეს… დიდი აივანი მინდა ჟინვალს გადაჰყურებდეს და დიდი სიამოვნებით გავატარებდი მთელ ზაფხულს…

თბილისში ძალიან უაზრობაა,არაფერი არ ხდება საერთოდ…

ჩემი ბიჭი ბათუმშია და მეც ოთხშაბათს ჩავდივარ და ძალინ მიხარია…

თბილისის ატანა არ მაქვს ზაფხულობით..

კიდევ რა ხდება ისეთი არაფერი… მთელი 1 თვე მაქვს სანამ სწავლა დამეწყება და ძალიან მიხარია. მაგრამ 1 პრობლემა მაინც მაქვს,რა ვაკეთო მთელი სექტემბერიიი ?? მირჩიეთ რა რამეე რით დავკავდეეე…

მომენატრეთ ძალიან… ♥

2 responses to “თბილისიიიიიიი…

Leave a Reply

