ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი ეპიზოდის ბოლო წელი


უკვე მე-4 კვირაა ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი ეპიზოდის ბოლო წელიც დაიწყო. ჯერ-ჯერობით ყველაფერი კარგად მიდის,რავიცი…

უნივერსიტეტში ასე თუ ისე ჯერ ყველაფერი კარგადაა,იმედია არაფერი არ შემეტენება და მშვიდად დავამთავრებ სწავლას…

საშინელი გრაფიკი მაქვს აი კატასტროფააა !!!

მუშაობა არ დამიწყია,მოკლედ ზაფხულში კარგად ვიფიქრე,2 გასაუბრებაზეც კი არ წავედი ( ბანკში და ინტერნეტ გაზეთში ) და გადავწყვიტე ამ სასწავლო წელს რომ მოვახრჩობ მერე დავიწყო მუშაობა. მართლა ძალიან მინდა მთელი გულით და იმედია კარგ სამსახურსაც ვიშოვი ჩემი ასაკისა და სიტუაციის კვალობაზე.

მაგისტრატურაა??… აზრზე არ ვარ რა მინდა,სად მინდა,რატომ მინდა  ან რატომ არ მინდა…

პირად ცხოვრებაში ყველაფერი ფანტასტიურად მაქვს… მეშინია კიდევაც ისე ))

მეტი რა დავწერო არ ვიცი…

ცოტა რაღაცნაირი პოსტია…

ცოტა დალეულიც მაქვს,გოგოებმა დავლიეთ ცოტა არაყი და არ შეიმჩნიოთ მოკლედ )))

მინდა,რომ ჩემ ბლოგს მივხედო… რაღაც მინდა შევცვალო… კი ისევ ესეთი არეული იქნება ( ესეთი ვარ მეც და… ) მაგრამ მინდა საინტერესო იყოს და მრავლის მომცველი და სულ ესეთ პოსტებს არ ვწერდა და თან ასეთი სიხშირით…

მოკლედ,იმედია ამ ბოლო წელს ყველაფერი კარგად იქნება…

გკოცნით,მიყვარხართ !!

წავალ ეხლა დავლევ ისევ … ))

Leave a Reply

